HTML

mivagyunkazarabok

Vidéki buszon utazva egyszer odajött hozzám egy idős bácsi. -Maga micsoda, hogy ilyen kendőt visel?- kérdezte. -Muszlim. -Micsoda? -Muszlim. -Nem értem. -Iszlám hívő. -Az micsoda? -Arab. Na így lettem én seperc alatt arab. Ez a blog viszont nem rólam szól, hanem az igazi arabokról.

Címkék

#jan25 (9) #nov18 (6) ajánló (2) al ahly (1) arab (22) arab étel (3) arab férj (1) arab irodalom (1) arab konyha (6) arab recept (3) arab tavasz (12) ayman abd el aziz nour (1) beduin (1) blog (2) blokád (1) borsó (1) boutros ghali (1) brit megszállás (1) bulgur (1) bűnözés (1) burghul (1) bur said (1) búr szaíd (1) cairo (9) csicseriborsó (1) dahab (1) dtp (1) egészségügy (2) egyiptom (37) egyiptomi férj (1) egyiptomi forradalom (18) egyiptomi konyha (3) egyiptomi választások (3) egyiptom hangjai (3) egypt (7) elbaradei (1) életmód (7) élménybeszámoló (1) enrique iglesias (1) érdekes (1) észak afrika (18) étel (2) facebook (6) fattah (2) fb (4) fizetés (2) fokhagyma (1) fordítás (1) forradalom (16) főzés (4) gíza (9) graffiti (2) gyerek (4) gyerekkönyv (1) gyerekmunka (2) gyermekbénulás (1) házasság (1) humor (1) iszlámista (1) jade (1) kairó (19) káposzta (1) keizer (1) képek (11) kert (1) kertészet (1) kiállítás (1) kivégzés (2) konyha (4) könyv (1) könyvfesztivál (1) könyvkiadás (1) könyvkiadók (1) kopt (3) koseri (1) koshary (1) közel kelet (31) közérdekű (1) közlekedés (3) kriszta (1) külföld (20) külföldi (2) kultúra (1) kuszkusz (1) libanon (1) link (1) magyar (1) mamdouh (1) marhahús (1) marrokkói étel (1) megszállás (1) mindenki joga (1) mubarak (19) muszlim testvériség (2) növény (1) nusair (1) oltás (2) önbíráskodás (1) orman (1) oszlatás (7) paradicsom (1) park (1) petrezselyem (1) polio (2) port said (1) rádió (1) rania fouad (1) recept (4) recpet (1) rendőri brutalitás (8) retek (1) római kömény (1) saláta (2) sivatag (1) street art (3) szalafi (1) szavazás (2) szép (1) tabouleh (1) tabúla (1) tahrir (14) tantawy (8) tevék (1) történelem (2) tüntetés (14) utcai zavargás (10) vakcina (2) választások (1) vega (4) vegetáriánus (4) vérengzés (1) vicc (1) vörös tenger (1) young artists coalition (1) zamalek (3) zöldség (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Taaliba: Köszi a linket :) Közben rájöttem, hogy már követem az oldalt régebb óta, de valamiért nem adta ki... (2012.04.05. 13:12) Egyiptom nemzeti étele, a koseri
  • Taaliba: Ja, a képen a kés nem puszta illusztráció! Most a bejegyzés kedvéért vettem le a szekrény tetejérő... (2012.01.30. 20:17) Nem vagyok hős, avagy a nap, mikor a pokol rámlehelt.
  • Taaliba: @Nils Holgersonné: Bármikor nyugodtan kérdezz bármit, és ha tudok, válaszolok! Sőt, ha neked megfe... (2012.01.16. 16:26) Lájkoljatok fészbukon!
  • Taaliba: @f Szilvi: Ó, a kóla a másik szörnyűség :D azt sem ittam otthon, itt meg szinte minden nap. Csoda,... (2011.12.19. 10:35) Csipszendvics.
  • 8galiba: Jaj,nem vagy humorodnál?Ha az afrikaiak a paprikás krumplit a hortobágyi hídnak vélik,én kacagni f... (2011.12.17. 09:34) Egyiptomi fattah

majdnem minden, ami arab vagy majdnem arab

2011.12.20. 23:41 Taaliba

Az arabok meg a vicc.

Címkék: vicc humor egyiptom arab közel kelet életmód

A közhiedelemmel ellentétben az arabok, és főleg az egyiptomiak, nagyon szeretik a humort. Egy ma megismert sorstársam (magyar lány, egyiptomi férjjel) juttatta ezt eszembe két viccel. Az elsőt már ismertem, a második még nekem is új. Így szólnak:

‎" Az öreg arab már 40 éve New York közelében lakik. Szeretne a kertjében krumplit ültetni, de egyedül van, öreg és gyenge. A fia Párizsban tanul. Ír hát neki egy e-mailt.

Kedves Fiam, Ahmed! Nagyon szomorú vagyok, mert nem tudok a kertemben krumplit ültetni. Biztos vagyok benne, hogy ha itt lennél, tudnál nekem segíteni felásni a kertet. Szeretlek. Atyád."

Másnap az öreg e-mailt kap a fiától: "Kedves Apám! Ne nyúlj a kerthez. Ott rejtettem el a cuccot. Én is szeretlek. Ahmed."

Hajnali 4-kor lerohanja az öreg arab házát a hadsereg, az FBI, CIA, a Ranger-ek és a Nemzetbiztonsági Hivatal is. Átkutatják a házat, és felássák az egész kertet, minden millimétert átkutatnak, de semmit sem találnak. Reggel csalódottan távoznak. Másnap az öreg arab újra e-mailt kap a fiától:

"Kedves Apám! Remélem mostanra már fel van ásva a kerted és ültethetsz bele krumplit. Sajnos csak ennyit tudtam innen tenni érted. Szeretlek. Ahmed. "

 

‎" Drága Apu,! Berlin csodálatos város, az emberek kedvesek, és nagyon jól érzem magam itt. De apa! Szégyellem magam, hogy az egyetemre egy arany Ferrari 599 GTB-vel járok, mikor az összes tanár és tanuló vonattal jár. Fiad, Nasszer.

"Nagyon szeretett Fiam, Nasszer! 20 millió dollárt átutaltam a számládra! Ne szégyeníts meg minket! Vegyél egy vonatot te is! Szeretlek, Apu. " 

********************************************************************

Ha érdekelnek további képek, érdekességek, rövid bejegyzések arabos témában életről, vallásról, mvészetről, építészetről, ételekről és mindenről, ami eszembe jut, lájkold vagy tetszikeld az oldalt Facebookon itt: Mivagyunkazarabok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mivagyunkazarabok.blog.hu/api/trackback/id/tr783479628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása